De epiloog reis Rome - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu De epiloog reis Rome - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

De epiloog reis Rome

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

19 Juni 2014 | Nederland, Zevenhuizen

Zo beste volgers,

Ik wil nog even terug kijken op deze geweldig mooie reis, waarbij pelgrimeren een buitengewoon onderdeel was.
Morgen gaan wij de laatste stempel halen bij de Friezenkerk in Rome naast de St Pieter.
Zondag terug voor de mis met officieel de uitreiking van de oorkonde. Dit wordt echt bijzonder!
Voor zo'n reis is de voorbereiding echt het halve werk. Veel dingen lopen dan goed. Het onverwachte blijft en dat hoort erbij.
Ons materieel de Koga fiets wederom prima spul GEEN enkel probleem gehad, helemaal niets!
Voor wat betreft de technische support ( hier komt het Benno):
Benno en Tanja van Fietsklaar.nl uit Zevenhuizen ZH heel erg bedankt voor de technische fiets ondersteuning , hele grote klasse. Benno je bent een fietsenmaker met een echt fietshart !
Voor de totale ondersteuning en toestemming om deze tocht te mogen doen:
Gaan de woorden van bedankt naar mijn vrouw Patrice en mijn kinderen Luke en Marit.
Ik wil ook niet het uitzwaai - commite vergeten:
Patrice, Luke, Marit, Leo, Marian en Benno bedankt !
Als laatste alle volgers heel erg bedankt voor alle reacties, hartverwarmend!
Totaal 2176 km gereden !

Tot ziens!

  • 19 Juni 2014 - 17:51

    Marit:

    Heei pap

    Ben super trots dat je helemaal naar Rome bent gefietst! Het begon voor jou zwaar omdat je na de eerste dag last had van je knie! Maar je bent toch doorgegaan! Dat noem je nou een bikkel! Morgen nog de laatste stempel halen en dan heb je ze allemaal! Geniet nog lekker van deze week! Ik kijk ernaar uit om je op te halen op het vliegveld! Hou super veel van je!! Ben ook heel trots op Arno!

    Tot volgende week!

    Xx Marit

  • 20 Juni 2014 - 15:05

    Etienne:

    Hallo Arthur,
    Je hebt het gehaald! Klasse man. Ik kreeg al zadelpijn toen ik je reisverslagen las!...

    Geniet maar lekker van een paar dagen Rome. Ik hoor binnenkort de verhalen wel.

    Groeten,
    Etienne

  • 20 Juni 2014 - 19:16

    Ron T:

    Hoi arthur,
    Grote klasse. Ik. Vind het knappe prestatie. Ik denk dat je gelijk hebt dat niet alleen een kwestie is van fietsen. Goed voorbereud op pad gaan, is net zo belangrijk. Geniet nog van je tijd in Rome. Het is een zeeeeeer mooie stad.
    Ik hoop je snel te spreken in Zoetermeer.
    Groeten,
    Ron

  • 21 Juni 2014 - 18:48

    Martin:

    Zo Arthur en Arno,

    De finishing touch. Fijn nog een paar dagen (na) genieten in Rome na een fantastische prestatie.
    De laatste dagen niet echt mee gekregen omdat ik bijna niet thuis ben geweest ivm het EK Honkbal voor clubteams gespeeld in Hoofddorp. (Voor de liefhebbers morgen de finale tussen San Marino en Vaessen Pioniers uit Hoofddorp).
    Arthur ik zie je binnenkort weer in Zoetermeer.
    Groetjes
    Martin

  • 23 Juni 2014 - 17:38

    Els En Toon Swinkels Uit Uden:

    Hoi Arthur,

    We vonden het leuk je tijdens onze fietstocht te ontmoeten en bewaren goede herinneringen aan het gezellige etentje bij het agriturismo met jou en Arno en het gezamenlijk bereiken van het einddoel. Behouden thuiskomst! Els en Toon

  • 24 Juni 2014 - 18:12

    Marja Kip:

    Hoi Arthur

    Ik vind je een kanjer en ook je fietsmaat. Ik heb je regelmatig gevolgd. In één woord geweldig dat jullie dit hebben geklaard en ook nog zonder problemen met die fantastische fietsen. Geniet nog even in Rome en miscchien zie ik je weer bij het afscheid van Hans de Bruin in de Pasta Company.
    Toi, Toi

    groetjes
    Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 1993
Totaal aantal bezoekers 31225

Voorgaande reizen:

30 Juli 2020 - 15 Augustus 2020

Fietsen langs het Pieterpad en de Maas

04 Mei 2017 - 13 Mei 2017

Fietsen naar Basel

22 Mei 2014 - 22 Juni 2014

Pelgrimeren naar Rome

Landen bezocht: