Dag 21 Madonna dell' Albaro - Turrito 67 km - Reisverslag uit Turrito, Italië van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Dag 21 Madonna dell' Albaro - Turrito 67 km - Reisverslag uit Turrito, Italië van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Dag 21 Madonna dell' Albaro - Turrito 67 km

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

12 Juni 2014 | Italië, Turrito

Hi volgers,

Vandaag speciale dag :
Luke hoort of hij is geslaagd voor de HAVO!
Ja ja het is nu 16:09 en Luke heeft gebeld eeeen is geslaagd ... Geweldig proficiat!! Topper mega geweldig!!
Mijn dag kan niet meer stuk!!!!!!

Wij waren weer vroeg op. De hond die de hele nacht had geblaft was door de eigenaar buiten gesloten en stond voor de poort. Arno heeft hem vanmorgen meteen binnen gelaten. Arm beest, ik heb hem maar wat parma ham gegeven. Gelijk vrienden!
07:50 uur weggefietst langs akkers en akkers .... Na de koffie kwamen de bergen terug en de beklimmingen.
Om 11:30 uur was het in de schaduw 33 gr en in de zon 41 gr. Bloedheet dus! Wij houden stug vol!
Gelukkig waren wij al om 13:40 uur bij het hotel het werd echt te heet!
Nu lekker aan het bier ( Weihenstephan) .
Het is hier inderdaad prachtig zoals Ernest bedoelde met klimmetjes. Voor Ben nou Ankie hinnikt leuk. Ik mag je zeggen Martin heb oranje shirt bij mij. Jan en Rashied alles beter als wind met regen! Rob : LEKKER BELANGRIJK !

Bis morgen


  • 12 Juni 2014 - 18:31

    Jan Leeflang:

    Hoi Arthur,

    Ten eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd met Luke, prachtig nieuws. Ik zal hem zo even een smsje sturen.

    Pfff, 41 graden is wel erg heet zeg. Goed dat jullie halverwege de middag het hotel op hebben gezocht en een welverdiend witbiertje gaat er natuurlijk altijd wel in!

    Hier is het ook fraai zomerweer, heerlijk toeven aan de Reeuwijkse plassen!

    Houd vol, Rome komt in zicht!

  • 12 Juni 2014 - 19:05

    Patrice:

    Hé toppertje,

    Top bericht vandaag vanaf het thuisfront !! Luke is geslaagd !!
    De vlag hangt uit (bedankt buurman voor het monteren van de vlaggenstokhouder) en de taart met koffie staan klaar voor vanavond.
    Jammer dat je er niet bij bent, maar we doen het gewoon nog een keer over als je terug komt.
    Neem vanavond maar samen met Arno een neut op de goede afloop !!

    Nog even en we kunnen voor jullie ook de vlag uithangen ! Jullie gaan top. Ondanks de hitte gewoon stug doortrappen !!

    Ik wens jullie een hele fijne avond en heel veel succes weer voor morgen.

    Liefs Patrice






  • 12 Juni 2014 - 19:17

    Casper Steenstra-Praamsma:

    Goedenavond fietsvrienden,
    Dat was dus afzien in de wamte, petje af. Maar ik lees ook alleen maar goede berichten. Nou Arthur, André en ik hebben gister en vandaag even elkaar bijgesprongen over je avontuur. Petje af, dit bracht mij ook weer op het idee om mijn reisverhalen nog eens door te nemen, en tja, dan zit je er weer midden in. Weet dat ik voor volgend jaar al bezig ben voor de voorbereidingen. Deze keer niet met de fiets maar per benenwagen..... Je hoort het wel wanne je weer in Nederland bent. Inmiddels staat de teller denk ik op minder dan 400. Misschien nog net daar boven, maar let op, voor dat je het weet ben je er. En Rome, tja wat moet ik daar van zeggen. Een geweldige stad! Fiets er ook eens 's-Avonds door, geweldig om dat mee te maken. Zeker de binnenstad..... Maar ik loop op de feiten voorop.
    Hopelijk vanavond niet veel onweer. De temperatuur mag wellicht even iets dalen om morgen weer heerlijk op die fiets te stappen. Geniet, spreken elkaar.
    Ook vanuit de Reeuwijkse plassen, zoals Jan al schreef, de groeten vanaf het water!

  • 12 Juni 2014 - 21:49

    Martin:

    Hoi Arthur en Arno,
    Wel Arthur zulk nieuws van thuis geeft je vleugels. En ik moet zeggen jullie schieten echt op.
    Nog even en Rome komt in zicht.
    Genoeg drinken nu ( een extra glas wijn mag ) en morgen weer vroeg op.
    Groetjes
    Martin

  • 13 Juni 2014 - 07:21

    Ben Vd Kooij:

    Hey Arthur,
    Super gefeliciteerd met Luke!!!!
    Wat een fijn nieuws .Ik was gister even bij m.
    Ik had binnen een zonnebril nodig!!!Zo liep Luke te stralen.
    Bij jullie is warm,ook bij ons kon je gisterav lekker buiten zitten.
    Geen wind.Ook jij had gisterav hier lekker buiten gezeten,en je had grijze haren gekregen,HAHA
    Arthur ,veel respect voor jullie!!Wie was nu jullie buurmam cq buurvrouw?
    Geniet van jullie nieuwe dag en maak er iets moois van.Veel plezier en een groet van de grijze Abraham.

  • 13 Juni 2014 - 19:12

    Ingrid Van Der Burg:

    Hoi Arthur, jullie zijn al aardig op weg. En straks is daar Rome. Nog van harte gefeliciteerd met luke. Wat een kanjer hè. Jullie zijn natuurlijk ook kanjers. Het is voor mij niet voor te stellen zo'n eind te fietsen maar het lijkt mij wel een geweldige belevenis. Op de fiets kun je veel meer van het landschap genieten dan wanneer je in de auto zit. Ik wens jullie nog fijne fietsdagen toe en nog even lekker genieten. Misschien heb je ook nog wat tijd om wat van Rome te zien. Het is zo'n super mooie stad. Heb je al oude fiat 500 gezien onderweg? In Rome rijden er nog wel wat rond. Nog heel veel plezier. Groetjes van Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 31355

Voorgaande reizen:

30 Juli 2020 - 15 Augustus 2020

Fietsen langs het Pieterpad en de Maas

04 Mei 2017 - 13 Mei 2017

Fietsen naar Basel

22 Mei 2014 - 22 Juni 2014

Pelgrimeren naar Rome

Landen bezocht: