Dag 9 en 10 Illmensee - Bregenz 75 Km - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Dag 9 en 10 Illmensee - Bregenz 75 Km - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Dag 9 en 10 Illmensee - Bregenz 75 Km

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

01 Juni 2014 | Oostenrijk, Bregenz

Liebe Freunde,

Es geht mehr sehr gut!
Door storing bergen geen of slechte wifi.
Helaas nu weer wel. Ik doe twee reisverslagen in een.
Gisteren Melchingen - Illmensee 90 Km gereden. Over SwäbischAlb gefietst. Je rijdt door natuurparken roofvogels vliegen over je heen. Vossen konijnen en veel eekhoorns gezien
. Het weer was goed 22 gr. De stad Sigmaringen is machtig mooi en dan langs de Donau fietsen. Heel gaaf. De overnachting in een gehuurde caravan was minder, slechte camping.

Vanmorgen weer vertrokken naar Bregenz. Halverwege in een dorpje Oberteuringen bij Herr Pfarrer op audientie geweest. Moesten even wacht had nog een mis bij de buurkerk. Kwam terug, stempel gekregen en een doos verse aardbeien. Leuke man. Door naar de Bodensee, alsof ik weer thuis kwam naar 30 jaar, heel gaaf, daar. Toen via het oeverfietspad naar Bregenz.

John Cleese niet gezien maar wel een hoop andere die ee voor door kunnen gaan!
Ik waardeer zeer de vele reactie's en lees alle, bedankt en voelt goed.
Lukt niet altijd op alles te reageren!
Twee dingen zijn voor zo'n tocht van levensbelang : gezondheid en een goede fiets!

Bedankt , bis morgen!

  • 01 Juni 2014 - 21:33

    Casper Steenstra-Praamsma:

    Een hele goedenavond Arthur,
    Hier eindelijk eens een reactie van de andere fietsgek........ Casper.
    Mooi om je verhalen te lezen en te zien welke afstanden je aflegt. ik zie zo weer mijn eigen fietsavontuur terug van het afgelopen jaar. Ik las zojuist dat je Oostenrijk binnen bent gereden. Dat is al een mooie mijlpaal die jullie gehaald hebben. Nog even en je kunt bij mijn ouders (Lienz) of bij een goede vriend van mij (Innsbruck) een bakkie doen. Het is een mooi avontuur om te lezen en zeker ook de avonturen die jullie beleven. Hoop voor jullie dat het rond de 20 à 22 graden blijft. Deze temperatuur was voor mij heerlijk om te fietsen. De regen mag uiteraard weg blijven. Ik weet niet welke passen je nog neemt, boven de 2000 meter wordt aankomende week sneeuw verwacht in Oostenrijk(!) Misschien nog effe skieen......... Geniet van jullie avontuur, ik blijf jullie volgen en uiteraard lezen. Heel veel succes vanuit het mooie Reeuwijk. Groeten Casper.

  • 01 Juni 2014 - 22:41

    Benno:

    Hoi Arthur

    Weer een leuk stukje geschreven.
    Petje af voor de prestaties die jullie nu al gedaan hebben.
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal mee maken.
    Zou je nog een leuke foto op je blog kunnen zetten voor op onze webside.
    Ben benieuwd naar je schrijven van morgen.
    Ik heb van de week nog 2 mensen geholpen die op fiets vakantie willen en heb hun over jou vertelt.
    Veel plezier morgen en ga er voor

  • 02 Juni 2014 - 09:34

    John Mulder:

    Arthur, was een paar dagen vrij en dus niet in staat om je blog te lezen of te reageren. Je schiet al lekker op. Hou vol en ga zo door. Groeten John

  • 02 Juni 2014 - 11:06

    Brenda:

    Leuk on je verslagen te lezen! Hoop dat jullie het tot Rome zo volhouden en dat jullie nog veel stempels verzamelen. Oostenrijk is mooi....
    Geniet ervan tussen het fietsen door.

    Groetjes

    Brenda

  • 02 Juni 2014 - 12:21

    Leo:

    Beste Arthur en fietsmaat,
    Dat klink goed. Bijna te mooi om te geloven. Het lijkt wel of het van zelf gaat.
    Gaat het niet te snel ? Genieten jullie wel voldoende van de omgeving en van de plaatselijke geneugten zoals de wijn? Helpt vast tegen blessures ;-) Volgens plan hebben jullie 5 weken voor deze trip uitgetrokken, maar als ik goed reken zijn jullie binnen 4 weken uit en thuis. Daar hebben ze thuis vast niet op gerekend, maar maakt jullie prestatie alleen maar indrukwekkender.
    Jullie hebben nu voldoende tijd om lekker te gaan skiën zoals Casper opperde ;-) ;-) ;-) . Succes maar geen brokken maken.
    Veel plezier.

  • 03 Juni 2014 - 11:44

    Hans:

    Arthur,
    Laat ik nu steeds bedacht hebben dat je lopend was. Maar ik begrijp nu dat je een fiets gebruikt in plaats van een wandelstok.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 31357

Voorgaande reizen:

30 Juli 2020 - 15 Augustus 2020

Fietsen langs het Pieterpad en de Maas

04 Mei 2017 - 13 Mei 2017

Fietsen naar Basel

22 Mei 2014 - 22 Juni 2014

Pelgrimeren naar Rome

Landen bezocht: