Dag 7 Altlussheim - Pforzheim 77 km - Reisverslag uit Pforzheim, Duitsland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Dag 7 Altlussheim - Pforzheim 77 km - Reisverslag uit Pforzheim, Duitsland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Dag 7 Altlussheim - Pforzheim 77 km

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

29 Mei 2014 | Duitsland, Pforzheim

Beste bloggers,

Het was vandaag een heeeleee zware etappe veel klimmetjes van 5 tot en met 11 procent en kilometers vals plat. Knie is 100 procent oke. Bewolkt met zon 22 gr. Vandaag Vaterstag in Deutschland een groot feest. Na vertrek in eerste dorp met muziek onthaald voor de stempel bij de kerk. Daarna veel mooie kerken gezien. In Bruchsal een gaaf slot gezien, prachtig. Onderweg nog twee Romegangers ontmoet. Bij de plaatselijke hondenvereniging koffie met gebak in Forst. Een groot feest. Later bij de vrijwillige brandweer mizzomix gedronken. Speciaal voor Jan: ik heb de weg gevraagd naar Gasthof bij die Verkehrspolizei. Wij heel vriendelijk. Na flink trappen Pforheim bereikt gasthaus Sonnenberg. Met de bus naar de stad gegaan en gefeest. Dit moeten wij naar nederland halen gaaaaaf. Morgen weer door.
Hi Leo de mensen zie ons als helden, is wel grappig. Isabel het hondenverdedingsmiddel nog nicht gebraucht. Benno vandaag alle versnellingen gebruikt! Speciaal een knuffel voor Patrice-Luke en natuurlijk Marit.

Bis morgen

  • 29 Mei 2014 - 23:26

    Marit:

    Heei pap,

    Ik hou super veel van je en ben super trots dat je naar Rome fietst! Dikke knuffel!! XX

  • 30 Mei 2014 - 09:59

    Rob Stade:

    Hoi Arthur,
    Ik zag dat je last had van je knie en gelukkig gaat het nu goed met je knie en ik ben trost op jou. Je bent een bikkel. Ga lekker genieten van je tocht en hou je knieën heel.
    Paul, mijn broer is ook al onderweg naar Spanje en gaat ook als een speer.

    Groet,
    Rob

  • 30 Mei 2014 - 17:08

    Ernest:

    Nou Sjaak, je bent lekker bezig, tempo zit er weer goed in. Ik zei toch dat epo goed spul is.

    Nog ff en je bent bij de bodensee, just like me mum. Pluk nog ff een paar bloemen op de Insel Mainau, leuk voor later....
    En ik zit ff te rekenen maar normaal gesproken rijd ik dat stuk in 4,5 uur, natuurlijk niiet om je te ontmoedigen, juist om aan te geven hoe dapper je bent, veel beter om dit op een stalen ros te doen!
    ik kijk uit naar je bericht van vandaag. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 31241

Voorgaande reizen:

30 Juli 2020 - 15 Augustus 2020

Fietsen langs het Pieterpad en de Maas

04 Mei 2017 - 13 Mei 2017

Fietsen naar Basel

22 Mei 2014 - 22 Juni 2014

Pelgrimeren naar Rome

Landen bezocht: