Dag 1 Zevenhuizen-Oisterwijk 114 km - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Dag 1 Zevenhuizen-Oisterwijk 114 km - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Dag 1 Zevenhuizen-Oisterwijk 114 km

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

22 Mei 2014 | Nederland, Oisterwijk

Beste Bloggers,

De tocht is begonnen. Alvast bedankt voor de hart verwarmende reacties.
Het uitzwaai commite bestond vamorgen uit Patrice, Marit , Luke, Leo, Benno en Marian. Heel erg leuk dat ze om 08:00 uur mij wilde uit zwaaien. Leo reed nog een stukje mee op de fiets.
Vandaag mooi dag gehad veel zon maar ook veel wind. Vooral tegen en dat was vrij zwaar. Ik heb verder een aantal kilometer moeten omrijden ivm pont uit de vaart en wegopbrekingen.
Tot aan Waalwijk ging het redelijk daarna flinke verzuring in de benen. De tegenwind eiste zijn tol.
Inmiddels aangekomen in Oisterwijk bij mijn Broer en schoonzus. Na het douche en eten weer aardig opgeknapt
Vanavond rustig aan en op tijd naar bed.
Morgen via Eindhoven naar Roermond en dan fiets ik samen met Arno.

Tot morgen!

  • 22 Mei 2014 - 19:55

    Ernest:

    Eerste opvang voor koga jongeren naar Rome. Wij vinden het ook bere gezellig, nadat de jeugd Arthur het hemd van het lijf heeft kunnen vragen over zijn tocht vandaag, nu ff chillen op de bank. Straks nog een lekkere Finse sauna en daarna afkoelen in het dompelbad met een vertrouwde Erdinger. Echte Brabantse gezelligheid.


  • 22 Mei 2014 - 23:13

    Patrice:

    Hoi Arthur,
    Het begin van de tocht zit erop. De wind was inderdaad behoorlijk heftig vandaag, dus begrijpelijk dat je flink hebt moeten trappen. Maar, je hebt het toch maar gedaan......114 km ! Ik weet sinds onze gezamenlijke fietstocht naar Westerbork vorig jaar hoe ver dat is. Als ik daar aan denk........ au.
    Het is wel vreemd dat je de komende vijf weken niet thuis bent, maar dit is de reis die je heel graag wil maken, dus we gunnen het je van harte. Al viel het afscheid vanmorgen niet mee.
    Slaap lekker vannacht in Oisterwijk en heel veel fietsplezier morgen.
    Liefs xxx

  • 23 Mei 2014 - 00:12

    Isabel:

    Goed gedaan Arthur, de eerste zware etappe zit erop. Nu lekker bijkomen en morgen weer verder!

  • 23 Mei 2014 - 10:03

    Leo:

    De kop is er af. Compliment. Je hebt de hoogste fietsbult van Zuid-Holland al genomen. De vele wind is misschien jammer maar je hebt gelijk je condidtie kunnen testen ;-) .
    Humor is je niet vreemd. Dat stukje meefietsen, beste lezers, is wel een heeeeeeeeeeeeel klein stukje geweest. Ik schat toch al gauw 300 meter. hahaha.
    Op naar Eindhoven.
    Ik wens jullie een behouden rit.

  • 23 Mei 2014 - 20:11

    Mariska (moeder Van Nina):

    Hoi Arthur,
    Na jouw zeer interessante verhaal over je vorige pelgrimstocht ben ik nu heel nieuwsgierig naar je verslag van deze reis naar Rome. Ik wens je heel veel fietsplezier en mooie ontmoetingen toe! Ik ga je volgen!! Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 31268

Voorgaande reizen:

30 Juli 2020 - 15 Augustus 2020

Fietsen langs het Pieterpad en de Maas

04 Mei 2017 - 13 Mei 2017

Fietsen naar Basel

22 Mei 2014 - 22 Juni 2014

Pelgrimeren naar Rome

Landen bezocht: