Het Fietsseizoen 2013 - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Het Fietsseizoen 2013 - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Het Fietsseizoen 2013

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

12 November 2013 | Nederland, Zevenhuizen

Het fietsseizoen van 2013 loopt op het einde. Ik ben in mijn laatste fietsweken woonwerk-verkeer aanbeland. Zolang de strooiwagens nog niet uitrukken blijf ik fietsen. Vanmorgen trof ik de eerste rijp al wel op de nodige fietsbruggen langs de snelweg A12 aan. Het is altijd jammer maar aan alles komt een end. De temperatuur is momenteel ook nog te doen. S'morgens 5 s'middags 10 graden. Tevens ga ik in het donker om 06:30 uur weg en kom s' avond rond 17:00 uur thuis (ook donker). De verlichting op de Koga samen met de gele Ortlieb tassen geven je wel een veilig gevoel in het verkeer.
Afgelopen weekend naar de ontmoetingsdag geweest van de vereniging Pelgrimswegen naar Rome in Houten. Het was een informatieve dag waarbij je de nodige workshop kon volgen. Wederom het nodige opgestoken en het geheel was goed georganiseerd.
Het overige trainen zowel op de sportschool als het baantjes trekken in het zwembad worden nog steeds gecontinueerd.
Tot het volgende verslag.

  • 31 Januari 2014 - 16:41

    Ad Tuijtelaars:

    Arthur,
    Ik ben van plan op zaterdag 24 mei te vertrekken naar Rome. Misschien dat ik jou nog zie onderweg. Lijkt me leuk.
    Ben momenteel bezig met de nodige voorbereidingen. Ik weet uit ervaring dat de conditie onderweg wel op peil gebracht wordt. Daarom intussen in de winter enkele keren een km of 8 hardlopen en enkele keren op de weg fietsen. Bij slecht weer even een uurtje op de hometrainer.
    Ik hoop je nog onderweg te ontmoeten.
    Succes met de verder voorbereidingen.
    Gr. Ad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 31267

Voorgaande reizen:

30 Juli 2020 - 15 Augustus 2020

Fietsen langs het Pieterpad en de Maas

04 Mei 2017 - 13 Mei 2017

Fietsen naar Basel

22 Mei 2014 - 22 Juni 2014

Pelgrimeren naar Rome

Landen bezocht: