Dag 26/27 Aankomst Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Dag 26/27 Aankomst Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Dag 26/27 Aankomst Rome

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

18 Juni 2014 | Italië, Rome

Hi volgers,

Gisteren geen internet!
Na een tocht van 62 km zijn wij op de camping Smeraldo aan geland. Hier blijven wij met onze bagage tot vertrek Nederland.
Zonnige dag veel klimmetjes van 5 tot 10 procent.
Na aankomst onweer.

Vandaag hebben wij de laatste 51 km gereden en zijn wij in Rome aangekomen. Geweldig wat een prestatie! Alles is heel en geen lekke banden, natuurlijk KOGA!
Allemaal bedankt voor het volgen!

• 18 Juni 2014 - 16:49

Ernest:

Hulde!!!!!!

gefeliciteerd Arno en Arthur fantastische prestatie, ik hoop dat de paus jullie gezegend heeft! Lekker chillen deze dagen en we zien jullie eind juli wel weer terug!!! goede thuistocht

• 18 Juni 2014 - 17:13

Fietsklaar:

Wat nou Koga FIETSKLAAR.NL zul je bedoelen en een beetje van Arthur.
    Goed gedaan jongen wij zijn trots op je.

• 18 Juni 2014 - 21:50

André K:

MANNEN, geweldige prestatie hebben jullie geleverd. Tocht is volbracht, de eindbestemming Rome is bereikt. Voldaan gevoel moet dat geven, ondanks de momenten dat het onderweg heeft tegengezeten door hitte, slecht weer, bergen, dalen, ontbijt dat niet niet voor ontbijt mag doorgaan. Terugkijkend zal jullie dat een zorg zijn. Onderweg zeker genoten van de omgeving en de mensen die jullie hebben ontmoet. Stempels gehaald die een mooi aandenken zijn aan deze memorabele fietstocht. Bravo ook idd voor de KOGA. Blijkt toch maar weer z'n naam als degelijk fietsmerk waar te maken. Nu nog even chillen op de camping in afwachting van de terugreis. Geniet er nog van en tot binnenkort maar weer. Groeten André

• 18 Juni 2014 - 22:57

Isabel:

Gefeliciteerd Arthur en Arno. Heel goed gedaan!!
    Ik vind het een geweldig sportieve prestatie.
    Houd de billen bij elkaar in het pauselijke Rome, en geniet van deze heerlijke stad.

• 18 Juni 2014 - 23:08

Ruud:

TOP PRESTATIE !!!

Van harte gefeliciteerd! Hopelijk nog wat tijd over om van Rome te genieten (?)

In ieder geval alvast een goede vlucht naar huis gewenst.

• 19 Juni 2014 - 00:09

Ben Vd Kooij:

Arthur.
    Supergefeliciteerd! Knappe prestatie!Geniet nog van jullie dagen in Rome.
    Goede terugreis alvast!!Op naar de 50!En een nieuwe Koga!!!
    GrBen

• 19 Juni 2014 - 06:38

Jan Leeflang:

Benvenuto a Roma!
    Goed gedaan Arthur, een hele prestatie! Van harte gefeliciteerd!

• 19 Juni 2014 - 10:02

Patrice:

GEFELICITEERD !!!! ROME GEHAALD !!!!

Wij zijn bere trots op je (en natuurlijk ook op Arno). Ondanks de wat moeizame of overhaaste start, toch de tocht voortreffelijk volbracht.
    Geniet nog lekker van de vrije dagen in het mooie Rome. Hopelijk komt de zon ook nog even lekker terug, want dan wordt het dubbel genieten.

Liefs Patrice

• 19 Juni 2014 - 10:19

Ingrid Van Der Burg:

De eindstreep is gehaald. Super gedaan door jullie de felicitaties hiervoor. Nu nog een paar heerlijke dagen in Rome. Nog even lekker genieten.

Groetjes Ingrid

• 19 Juni 2014 - 15:05

Rob Stade:

Top prestatie van jou Arthur en uiteraard ook van Arno. GEFELICITEERD!!!!
    Jullie hebben ROME gahaald en geniet nog even van Rome.
    Mijn broer is ook bijna in Santiago.

Arthur, ik ben benieuwd naar je foto's en verdere verhalen.

Groetjes Rob

• 19 Juni 2014 - 19:05

Marian:

Hoi Arthur wat een topprestatie super.Wordt afkikken geen reisverslagen meer.Geniet nog van de dagen in Rome.Tot gauw

• 21 Juni 2014 - 16:09

Sylvia:

Hoi Arthur,

goed gedaan, een mooie tocht zonder al te veel ongemak en pijntjes volbrengen is een hele prestatie.
    We zien elkaar wel weer bij Fitfirst en dan hoor ik vast nog wel wat mooie fietsverhalen.

Een sportieve groet en wel aftrainen hoor.

Sylvia

• 02 Juli 2014 - 09:11

Leo:

Klasse. Wat goed.
    En wat leuk om jullie zo te volgen.
    geniet er van.
    Op naar de foto's.