Weer een stap dichterbij - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Weer een stap dichterbij - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Weer een stap dichterbij

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

07 April 2014 | Nederland, Zevenhuizen

Beste fietsvrienden,

Momenteel ben ik nog 6,5 weken verwijderd van het vertrek naar Rome. Het gaat toch wel snel. Het geeft ook wel een fijn gevoel. Allereerst Casper en ook Ad bedankt voor jullie leuke reactie op mijn verslagen. Je vindt het leuk als men je blog leest en ook eens iets van zich laten horen van wat ze lezen en vinden.
Vorig week zaterdag nog een grote tocht gemaakt via Moerkapelle, Kruisweg, Zoetermeer door de Vlietlanden naar Wassenaar. Via de duinen en de Waalsdorpervlakte naar Scheveningen. Het was een prachtige dag en met tegenwind naar huis gereden. Dat laatste is extra goed voor de training. Totaal 73 km gereden dat komt met mijn richtgetal van 75 km oefenen overeen. Alles was goed te doen. Je merkt gewoon dat je conditie weer snel terug komt op een goed niveau.
Afgelopen vrijdag naar het gemeentehuis van de Zuidplas geweest voor mijn tweede pelgrimstempel. Nu is mijn start in Nederland goed gewaarmerkt.
Ik heb nog een paar nieuwe fietshandschoenen gekocht gevuld met gel. Dat onziet onderweg de steunpunten van je handen.
Tot slot had ik met mijn fiets nog wat schakelproblemen. Mijn zeer kundige fietsenmaker Benno (FIETSKLAAR.nl) heeft dit opgelost. Het bleek dat de buitenkabel bij de versnelling achterzijde aangeroest was. De versnellingskabel binnen en buiten zijn vervangen. Het geheel loopt weer als een zonnetje. Benno geweldig grote klasse !
Tot de volgende blog.
De fietsgroeten !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 31218

Voorgaande reizen:

30 Juli 2020 - 15 Augustus 2020

Fietsen langs het Pieterpad en de Maas

04 Mei 2017 - 13 Mei 2017

Fietsen naar Basel

22 Mei 2014 - 22 Juni 2014

Pelgrimeren naar Rome

Landen bezocht: