Weer een stap dichterbij - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Weer een stap dichterbij - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Weer een stap dichterbij

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

07 April 2014 | Nederland, Zevenhuizen

Beste fietsvrienden,

Momenteel ben ik nog 6,5 weken verwijderd van het vertrek naar Rome. Het gaat toch wel snel. Het geeft ook wel een fijn gevoel. Allereerst Casper en ook Ad bedankt voor jullie leuke reactie op mijn verslagen. Je vindt het leuk als men je blog leest en ook eens iets van zich laten horen van wat ze lezen en vinden.
Vorig week zaterdag nog een grote tocht gemaakt via Moerkapelle, Kruisweg, Zoetermeer door de Vlietlanden naar Wassenaar. Via de duinen en de Waalsdorpervlakte naar Scheveningen. Het was een prachtige dag en met tegenwind naar huis gereden. Dat laatste is extra goed voor de training. Totaal 73 km gereden dat komt met mijn richtgetal van 75 km oefenen overeen. Alles was goed te doen. Je merkt gewoon dat je conditie weer snel terug komt op een goed niveau.
Afgelopen vrijdag naar het gemeentehuis van de Zuidplas geweest voor mijn tweede pelgrimstempel. Nu is mijn start in Nederland goed gewaarmerkt.
Ik heb nog een paar nieuwe fietshandschoenen gekocht gevuld met gel. Dat onziet onderweg de steunpunten van je handen.
Tot slot had ik met mijn fiets nog wat schakelproblemen. Mijn zeer kundige fietsenmaker Benno (FIETSKLAAR.nl) heeft dit opgelost. Het bleek dat de buitenkabel bij de versnelling achterzijde aangeroest was. De versnellingskabel binnen en buiten zijn vervangen. Het geheel loopt weer als een zonnetje. Benno geweldig grote klasse !
Tot de volgende blog.
De fietsgroeten !