De Maasroute dag 10 - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu De Maasroute dag 10 - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

De Maasroute dag 10

Blijf op de hoogte en volg Arthur

10 Augustus 2020 | Nederland, Zevenhuizen

Vandaag maandag 10 augustus en tevens de laatste reisdag. Na het ontbijt de fiets weer opgezadeld en het stuur huiswaarts gezet.
Om 08:00 uur vertrokken vanuit Dordrecht. Deze route heb ik al vaker gefietst. Via Zwijndrecht waar ik mijn Santos voor de brug langs de fietsgeul omhoog moest duwen, vier niveaus wel te verstaan (echt ruk met dit weer). Blijven lachen het is ten slotte nog vakantie. Dan gaat de weg door richting A16 Rotterdam. Het fietspad is hier voor de nodige kilometers verboden terrein ivm onderhoud. Toch het pad opgereden omdat omrijden hier niet echt gaat. De wegwerkers waren gelukkig allemaal nog koffie aan het drinken. Laatste 25 meter werd ik gesnapt door een verkeersregelaar. Ik heb hem mijn reden uitgelegd en sorry gezet, toen was het goed en mocht ik door. Het was tenslotte nog koffietijd voor de mannen. Daarna over de van Brienenoordbrug via Rotterdam en de Rotte meren naar huis gereden. Totaal 38 km gereden vandaag. Het was een mooie fietstocht waarbij ik veel nieuwe stukken van Nederland heb gezien. De moeite waard. De afgelopen dagen totaal 755 km gefietst voor deze combinatie fietstocht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 866
Totaal aantal bezoekers 31207

Voorgaande reizen:

30 Juli 2020 - 15 Augustus 2020

Fietsen langs het Pieterpad en de Maas

04 Mei 2017 - 13 Mei 2017

Fietsen naar Basel

22 Mei 2014 - 22 Juni 2014

Pelgrimeren naar Rome

Landen bezocht: