Voorbereiding - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

25 Januari 2017 | Nederland, Zevenhuizen

Beste volgers,
Zo de nieuwe fietsreis aan het voorbereiden, het wordt een leuk fiets tripje naar Basel. De Benjaminsroute wordt deze keer gevolgd. Start Maastricht en dan 620 km naar Basel fietsen. Mijn fietsmaatje voor deze rit is Geert.
Vorige week de treinreis naar huis geboekt van Basel naar Nederland via de treinreiswinkel.
Als de voertuigen die zout strooien op de weg met de winterslaap gaan beginnen kan ik gaan trainen. Mjin Koga kan dan uit het vet komen en dan weer lekker fietsen. Ik heb er zin in.
Met mijn fietsenmaker Benno (fietsklaar.nl) nog een grote beurt afspreken.
Dan zijn de grote lijnen uitgezet voor deze tocht en de klok kan rustig naar 4 mei tikken.
Dat was het voor het eerste reisverslag. De kop is er af !