Dag 23 Sansepolcro - Piccione 73 km - Reisverslag uit Piccione, Italië van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Dag 23 Sansepolcro - Piccione 73 km - Reisverslag uit Piccione, Italië van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Dag 23 Sansepolcro - Piccione 73 km

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

14 Juni 2014 | Italië, Piccione

Hi volgers,

Door de regen van gisteren was de temperatuur maar 25 gr, heel goed. Arno knapt op met een paardemiddel van de farmacie.
De etappe had vandaag een aantal klimmetjes waaronder de laatste 3 km naar het hotel met ruim 15 procent en meer , deze waren toch wel het ergste was!
Triest bericht vandaag er werd een spaniel ( hond) voor onze eigen ogen aangereden door een auto. Gestopt en de hond rende in paniek weg na het ongeval. Gewond was de hond. Politie ingeschakeld maar helaas hond niet meer gevonden. De auto die de hond aanreed, reed gewoon door.
Wij Nederlanders denken anders over dieren dan hier!
Gisteren gezien hoe onze van Gaal de Spanjaarden een poepie liet ruiken.
Verder alles oke hier en witte rook in Rome!

Bis morgen

• 14 Juni 2014 - 21:34

Sylvia :

Ha Arthur,

ik reageer niet na elk reisverslag van je, maar lees ze wel met veel belangstelling. Het lijkt me een prachtige uitdaging om aan te gaan.
    De trainingen bij Fitfirst werpt gelukkig nog steeds zijn vruchten af bij het fietsen denk ik. Hoe is het gevoel, wordt je elke dag sterker?
    Succes met de laatste kilometers en veiligheid voor alles!

Sportieve groet via mij, van Fitfirst

• 15 Juni 2014 - 10:59

André K:

Hey Arthur, witte rook niet alleen in Rome, maar ook in Nederland. 5-1 winst van de werledkampioen Spanje is bepaald geen kattepis. We hebben GENOTEN! Natuurlijk zegt dat nog niks, het vervolg met minstens zo goed zijn, willen we verder komen, maar de focus is bepaald. Bij jullie heeft de meeste hitte plaatsgemaakt voor een betere temeperatuur, met een beetje water van boven. Heilig water, of voelt dat nog niet zo, met de finish in zicht? Wat een gedoe met die hond, het is bij de beesten af ;-). Wees aan de andere kant maar blij dat je geen overstekende hond onder je voorwiel hebt gekregen, want dan ben je spreekwoordelijk ver(der) van huis. En ja een klimmetje van 15%, dan moet je er toch nog even tegenaan. Wat zal dat biertje dan weer lekker smaken zeg. Nog gefeliciteerd met Luke z'n diploma. Is zo'n heerlijk gevoel als je dit kunt afsluiten. Op naar het vervolg. Voor jullie ook, hou vol, de finish komt echt in zicht. Groeten Andre

• 15 Juni 2014 - 17:32

Ruud, Annemieke, Cynthia En Pascal :

Heel veel succes met de laatste kilometers naar rome!!! En blijven fietsen!
    Groetjes Ruud, Annemieke, Cynthia en Pascal

• 15 Juni 2014 - 19:30

Ma En Pa:

Een mooie voortzetting van de reis wensen wij jou en Arno. Geniet van de tocht en van Rome. Als je tijd hebt bekijk nog even de tuinen van de Paus.
    Gefeliciteerd met het diploma van Luke.
    Groeten Ma en Pa