Dag 16 Lavis - Ala 60 km - Reisverslag uit Pilcante, Italië van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Dag 16 Lavis - Ala 60 km - Reisverslag uit Pilcante, Italië van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Dag 16 Lavis - Ala 60 km

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

07 Juni 2014 | Italië, Pilcante

Hi volgers,

Ik lees allemaal leuke reacties bedankt, geeft een warm gevoel.
Terug naar vandaag 29 gr met tegenwind. Verder door Trento gereden. Fantastische stad aan de Aigde. Wij rijden nog steeds over de fietspaden op de zomerdijk richting het zuiden.
De fruitbomen zijn inmiddels wijnstruiken geworden ( ander fruit mmh). De warmte is wel wennen morgen 33 gr.
Gezien pinksteren eerder moeten stoppen anders geen overnachting. Maakt ook niet uit zitten met kilometers toch al ruim voor op de planning.
Morgen door naar Verona ( nog 45 km). Ik ben heel benieuwd.
De kerkelijke stempel na twee bruiloften eindelijk in Rovereto gekregen. De pastoor zag nooit pelgrims moest even schakelen.

Bis morgen

• 07 Juni 2014 - 21:07

Ron T:

Hoi Arther,
    Volgens mij is het al warm om in 29 C te fietsen en als het nog warmer wordt, zorg voor voldoende drank. Ik wet niet of wijn dan ideaal is :-). Na de bergen komt na het mooie gedeelte van Italie in zicht. Ga je nog wat merken van pinksteren of worden het gewone dagen om te fietsen? Trap ze en tot de volgende blog.
    Groeten,
    Ron

• 08 Juni 2014 - 09:43

Jan Leeflang:

Hoi Arthur,

Dat zijn inderdaad wel even andere temperaturen. zal een hele omslag zijn... Verona is een mooie stad, hoop dat je er nog een glimp van meekrijgt! Succes, ik lees je weer in de volgende blog.
    Groetjes, Jan

• 08 Juni 2014 - 12:29

André K:

Wat leuk om te mee te maken dat je op plaatsen komt waar niet veel pelgrims komen, altans waar er niet veel een stempel halen, zoals bij die pastoor in Rovereto. Ik ben benieuwd hoe verrassend hij keek toen jullie het kwamen vragen. Je was zeker te laat voor de foto? ;-)
    Tja, en dan de warmte, dat is altijd een lastige factor. Niet teveel kleren aan, maar ook niet teveel uit, goed smeren en hopen op hier en daar een verfrissend windje. Als ik even snel google op de afstand Trento - Rome dan zie ik dat jullie nog ongeveer 592 km hebben te gaan. Met de auto in 5 1/2 uur te doen, met de benenwagen in 123 uur, haha. Helaas met de fiets wordt niet aangegeven, maar volgens mij liggen jullie mooi op schema en heb je nog genoeg tijd om even mak an te doen en hier en daar wat te bezichtigen. Nog een mooi vervolg van jullie rit. Vele fietsgroeten, André