Dag 13 St Anton - Nauders 80 km - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Dag 13 St Anton - Nauders 80 km - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Dag 13 St Anton - Nauders 80 km

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

04 Juni 2014 | Oostenrijk, Nauders

Ha die volgers,

Casper en André vandaag goede etappe gereden zoals het hoort. Vanmorgen inderdaad droog zon 2 gr. Hele mooie afdalingen gehad zelfs ruim 40 km gereden. Heel gaaf langs stroomversnellingen en mooi asfalt. Toetje was vandaag Nobertshöhe 1405 meter. Morgen nog de Reschenpas en dan naar het beloofde land Italië. Jongens gaat goed. Einde van de dag 18 gr en bewolkt.
Martin van mijn fiets blijven ze af anders krijgen ze hoofdpijn!
Jan morgen Italië dus einde Oostenrijk.
Na de was vandaag nog de ketting schoon in het vet.
Je merkt wel dat wij naar het betere weer fietsen.
Tot slot vandaag nog een half uurtje im Schweiz gefahren (lachen)!
Iedereen weer bedankt voor het lezen ook die jammer genoeg geen reaktie geven.

Bis morgen

• 04 Juni 2014 - 19:29

Fietsklaar:

Op naar Italie
    Hier vandaag veel regen maar het mooie weer komt er aan.
    Arthur een zaterdag nog 2 fietsen afgeleverd compleet met tassen en dergelijke om mee op fiets vakantie te gaan.

• 04 Juni 2014 - 21:18

Marian:

Hoi Arthur
    Fijn dat alles oke is en dat jullie genieten van de reis.
    Petje af voor jullie. Het feest kan bijna beginnen haha[ je zal maar 50 worden].
    Het is leuk om de verslagen telezen.Veel fietsplezier in Italie

• 04 Juni 2014 - 21:26

Ben:

Hoi Arthur
    Ik lees je verslagen inderdaad niet!!!!Haha.
    Ben blij voor jullie dat het lekker verloopt.
    Respect!!
    Geniet van je tocht en veel plezier!!
    Gr Ben

• 04 Juni 2014 - 21:49

Ruud:

hey Arthur,

Voel me meteen aangesproken! ;-). Goed dat je me er evn op wees via Whatsapp.

Jullie hebben er een indrukwekkende afstand opzitten! Petje af!
    Alles nog heel hoop ik? Veel plezier in Italie! Goed rechtshouden daaro ;-)

• 04 Juni 2014 - 22:15

Casper Steenstra-Praamsma:

Een hele goedenavond fietsvrienden!
    Weer een dag dichter bij jullie doel. Goed om te lezen dat het mooie weer eraan komt. Maar let op, ook in Italië kan het "spoken". Zo te lezen krijgt het materiaal voldoende aandacht zodat onderweg weinig problemen kunnen ontstaan. Wat ik op een gegeven moment bemerkte was dat de achterband redelijk snel sleet. Kwam met name door de bagage die ik meenam waardoor er meer wrijving op het achterwiel ontstond. M.a.w. let ook op je banden, maar wellicht doen jullie dat ook.... Zoals andere al schreven, hier in Nederland was het vandaag een regenachtig dagje, maaaar voor het weekend voorspellen ze ruim 25 graden. Ik hoop dat het bij jullie ook beter wordt. Geniet morgen van jullie dag, als de zon zich laat zien in de bergen is het uitzicht vaak overweldigend.
    Take Care, spreken elkaar.
    Groeten uit een waterig Reeuwijk.
    Casper.

• 04 Juni 2014 - 23:13

Rob Stade:

Hoi Arthur,
    Heel fijn dat het met jullie goed gaat. Nog effen doorzetten en dan zijn jullie in Rome.
    Veel plezier en luister naar je lichaam!

Rob

• 05 Juni 2014 - 08:44

Jan Leeflang:

Hoi Arthur,

Jullie hebben de vaart er lekker in hoor, vandaag al in Italië. De Reschenpass is erg mooi, kom je dan ook langs die mooie kerktoren die uit het water steekt? Geniet van de mooie tocht! Buon viaggio!

Jan

• 05 Juni 2014 - 11:47

Bart:

Succes, Bijna in Italië. Dat gaat echt rap!

• 05 Juni 2014 - 16:08

Indra:

Hallo Arthur,

Wat een kanjer ben je, goed doortrappen, veel plezier in Italie

Indra

• 05 Juni 2014 - 17:29

Etienne:

Hallo Arthur,

Leuk om steeds je reisverslag te lezen. Je hebt al heel wat kilometers gemaakt!

Jakarta was indrukwekkend. Maar geloof mij, daar wil je niet fietsen ;-)

Geniet maar lekker van je fietstocht en zo meteen van het heerlijke Italiaanse eten!

Groeten,
    Etienne