Dag 6 Guntersblum - Altlussheim 87 km - Reisverslag uit Altlußheim, Duitsland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Dag 6 Guntersblum - Altlussheim 87 km - Reisverslag uit Altlußheim, Duitsland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Dag 6 Guntersblum - Altlussheim 87 km

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

28 Mei 2014 | Duitsland, Altlußheim

Beste bloggers,

Fraaie etappe gereden. Veel wijndorpjes gezien en doorgereden. Ontelbare wijnvelden en boeren gezien, prachtig. In Worms met gids naar de Dom gereden. Binnen werden wij door de pastoor pauselijk ontvangen. Hele mooie Dom en gave stempel gekregen. Daarna door veel landerijen naar Speyer gereden. Daar hebben twee duitse-wiskunde en it leraren ons gegidst naar de Dom daar . Prachtig mooie stad. Tot slot over de Rijnbrug en door naar het hotel. Vandaag ging alles goed geen probleem. Bewolkt weer 20 gr later zon. Benno banden zijn prima, heerlijke fiets. Zeker lag verzet werkt beter. Voor Jan wel lekker wijnijs gehad! Verder lekker bij de Kroaat gegeten. Ook nog sliegowietz (of zo iets) gehad. Was gedaan en alles is weer schoon. Men heeft over het algemeen wel veel bewondering voor onze tocht.

Bis morgen!

• 28 Mei 2014 - 21:51

Martin:

Hoi Arthur,
    wij staan aan de avond van een lang weekend. In ieder geval ik want vrijdag is verplicht vrij voor mij.
    Ik ga er vanuit dat dat niet voor jullie geldt en dat jullie door pedaleren.
    Gezien jullie enthousiaste verhalen genieten jullie dus dat zit wel goed.
    Viel spass

• 28 Mei 2014 - 22:08

Patrice:

Hoi Arthur,
    Fijn dat alles weer goed gaat.
    Met het weer hebben jullie het de afgelopen twee dagen wel getroffen.
    In Nederland zijn weer de nodige neerslag records behaald.
    Persoonlijk ben ik enthousiaster over het bereiken van een warmte record.
    Dat mensen onderweg bewondering hebben voor jullie fietstocht is begrijpelijk.
    Rome is tenslotte nog een heleboel kilometers trappen !

Slaap lekker en morgen weer heel veel succes.
    Liefs x

• 28 Mei 2014 - 23:56

Benno:

Op naar dag 7

• 29 Mei 2014 - 08:21

Jan Leeflang:

Het klinkt allemaal fantastisch Arthur, mooie tochten door prachtige landschappen en dan ook nog eten bij een Kroaat, wijn drinken, wijneis en slivovitch, volgens mij is dat een soort pruimenlikeur. Ik heb even op de kaart gekeken maar jullie zijn al een aardig eind op weg hoor. Vandaag precies een week toch? Goede reis en tot het volgende berichtje weer...

• 29 Mei 2014 - 16:23

Leo:

Dat klinkt goed. Proost mannen, en dat ze mogen smaken.
    Op naar de pauselijke wijnen in Rome ;-) ....
    en zo te lezen is dat geen probleem.