Nog een dag - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Nog een dag - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Nog een dag

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

21 Mei 2014 | Nederland, Zevenhuizen

Beste bloggers,

Nog een dag klinkt als muziek in de oren. Wat moet er nog allemaal gebeuren. Afscheid nemen van een ieder. De tassen zijn gepakt en de fiets is start klaar. Het to do lijstje is volledig afgevinkt.
Rustig deze dag uitlopen.
Morgenvroeg 08:00 uur vertrek gepakt en gezakt. Het doel is Oisterwijk en daar overnachten bij mijn broer Ernest. Het is een mooie etappe ruim 110 km.
Vrijdag weer vertrek 08:00 uur via Eindhoven waar ik Arno zal oppikken.
Dan door naar Roermond, daar weer overnachten ook weer ruim 110 km.
Via Frienden op de Fiets in Roermond een overnachting geboekt.
Vanaf zaterdag zullen wij vanaf Roermond CS de Reitsma route oppakken en dan door richting Rome.
Ik zie het geheel als een leuke en spannende uitdaging. Na twee jaar voorbereiding mag dat ook wel.
De weersverwachting is gunstig 22 gr en wat bewolkt.
Ik heb er zin in !
Zoals ze zeggen je krijgt de tocht waar je recht op hebt !

Tot morgen !

  • 21 Mei 2014 - 10:43

    Wiebe:

    Heel veel s6 op de koga de komende weken! grtzzz

  • 21 Mei 2014 - 13:48

    Jan Leeflang:

    Nog één dagje Arthur, ik kom je zo nog wel even dag zeggen...

  • 21 Mei 2014 - 16:26

    André:

    Ik wens je een fantastische mooie fietsttocht en dat je er ook maar van geniet. Ik zou zeggen neem op z'n tijd een tompoes (ze waren lekker vorige week ;-). Die fiets je er zeker wel weer vanaf. Succes en tot je eerste PelgrimeernaarRome-onderwegblog.

  • 21 Mei 2014 - 19:48

    Hans:

    Arthur,
    Heel veel plezier onderweg. Hou de banden heel en blijf op de fiets zitten. Er naast gaan zitten levert geen kilometers op. Vergeet gisteren en denk aan morgen.

  • 22 Mei 2014 - 16:23

    Rob Stade:

    Hoi Arthur, Heel veel plezier met je tocht naar Rome en lekker genieten. Ik houd je blog in de gaten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 31195

Voorgaande reizen:

30 Juli 2020 - 15 Augustus 2020

Fietsen langs het Pieterpad en de Maas

04 Mei 2017 - 13 Mei 2017

Fietsen naar Basel

22 Mei 2014 - 22 Juni 2014

Pelgrimeren naar Rome

Landen bezocht: