De eerste pelgrimstempel - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu De eerste pelgrimstempel - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

De eerste pelgrimstempel

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

10 Maart 2014 | Nederland, Zevenhuizen

Beste Bloggers,

Ik ben nog steeds lekker aan het fietsen. Naast woonwerk-verkeer alweer twee grote tocht gefietst. De eerste tocht liep door het gehele Rottemeren gebied. De tweede tocht via Reeuwijk, Boskoop, Waddinxveen Benthuizen, Zoetermeer en onze nationale roeivijver.
Het voelt goed en past perfect in het schema. Vooral als je beseft dat het nog maar 11 weken zijn voor vertrek, tijd vliegt.
Vorig weekend naar de fiets en wandelbeurs geweest voor nog wat tips en de nieuwe fietsartikelen.
Afgelopen zondag een buitengewoon hoogtepunt, namelijk mijn eerste stempel gehaald in mijn pelgrimspaspoort.
Na de hoogmis van 12:00 uur heb ik van pastoor Ad van der Helm in de Heilige Jacobus de Meerdere kerk te Den Haag persoonlijk mijn eerste stempel mogen ontvangen.
Een bijzonder moment om even bij stil te staan.
Er zullen nog vele stempels volgen tot aan Rome maar die eeste heeft iets speciaals. Ad bedankt ! Het weer was daarbij tevens fantastisch echt lente gevoel.
Dit vonden zeker de mensen die de CPC liepen ook in Den Haag.
Je merkt het ook aan de natuur.
Verder gewoon lekker doorgaan met fietsen.

De fietsgroeten tot het volgende verslag !

  • 26 Maart 2014 - 06:05

    Casper Steenstra-Praamsma:

    Een hele goedemorgen Arthur vanuit het operationeel centrum DH.

    Eindelijk heb ik een beetje tijd om je een bericht te sturen. Het was afgelopen weken (maanden) een beetje druk met het project. Vandaag eens mij ingelezen in je mooie avontuur. Geweldig om dat allemaal te lezen. Het voelt alsof ik ook weer op de fiets ga stappen. Op het moment dat ik je logboek lees heb ik direct beelden voor mij. Geweldig ! ! ! !
    Ik beloof je te gaan volgen, ik ben heel benieuwd hoe je verdere voorbereidingen gaan verlopen en uiteraard zal ik je volgen tijdens je echte tweede grote avontuur.
    Heel veel succes nog even, en ja, het aftellen is begonnen.
    Groeten Casper.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 31193

Voorgaande reizen:

30 Juli 2020 - 15 Augustus 2020

Fietsen langs het Pieterpad en de Maas

04 Mei 2017 - 13 Mei 2017

Fietsen naar Basel

22 Mei 2014 - 22 Juni 2014

Pelgrimeren naar Rome

Landen bezocht: