Start Fietsseizoen 2014 - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu Start Fietsseizoen 2014 - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Arthur Smolders - WaarBenJij.nu

Start Fietsseizoen 2014

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

03 Februari 2014 | Nederland, Zevenhuizen

Hallo volgers,

Sinds vanmorgen weer lekker op de fiets, Koning Winter trekt zich al langzaam terug. Het was 0 graden, lekker fris dus. Heerlijk na twee maanden weer op het fietsje naar het werk.
Even bijpraten :

Mijn fiets heeft een grote beurt gehad. De buiten- en binnenbanden zijn vervangen. Dit moet je atijd doen voordat je zo'n grote tocht gaat ondernemen. Ik heb door mijn fietsenmaker Benno van FIETSKLAAR speciaal de Schwable tour plus laten monteren. Deze heeft max lekdichtheid en zeer goede grip. De banden rijden als een dijker.
Nieuwe remblokken erop en verder alles af en bijstellen. Benno bedankt grote klasse !

De terugvlucht vanuit Rome naar Rotterdam geboekt bij het Reisbureau.
Voldoende kilo's vastgelegd voor de bagage, 26 kg. Als je te laag zit kan dit lastig worden bij inchecken in Rome.

De laatste 3e inenting gehaald voor FMSE bij de Huisarts, (is tegen teken).
Het bloed gaat wel harder stromen nog 3,5 maanden en dan weg op de Fiets naar Rome. Heerlijk vooruitzicht.
Met Arno nog kontakt gehad wij gaan naar de Carnaval samen nog de laatste zaken bespreken voor de tocht.
Ik merk wel dat de goede voorbereiding zich wel uitbetaald. Het geeft je ook rust en dat is ook al genieten.

De Fietsgroeten !